Hulp bij het beheer : Ons CRM-Systeem

Het lidmaatschap van De Stad van Verenigingen biedt onze leden toegang tot ons softwareprogramma voor beheer. Dit programma, ontwikkeld in samenwerking met onze leden, stelt u in staat om uw boekhouding, leden, projecten, vergaderingen, facturen, enzovoort te beheren. Het wordt voortdurend verrijkt met nieuwe functies.

 

Waarom taken uitbesteden die we zelf heel gemakkelijk kunnen doen?

Het is moeilijk om de werking van een VZW zonder computer of smartphone voor te stellen.

Op de markt zijn er enkele programma's voor verenigingsbeheer beschikbaar.

De meeste van deze tools zijn Frans of Canadees.

Hoewel ze goed gemaakt zijn, zijn deze tools niet altijd aangepast aan de Belgische realiteit.

Bovendien behandelt geen enkel programma het verenigingsbeheer op een alomvattende manier.

Daarom hebben we intern een allesomvattend programma ontwikkeld dat voldoet aan de verschillende aspecten van succesvol verenigingsbeheer :

  • Uw leden en vergaderingen, inclusief het opstellen van uw convocaties en verslagen;
  • Uw personeel, inclusief het beheer van contracten, loonadministratie, afwezigheden, evaluaties, ...;
  • Uw leveranciers, inclusief voorraadbeheer, opstellen van bestelbonnen, openbare aanbestedingen;
  • Uw klanten, inclusief het opstellen van offertes, facturen;
  • Uw financiën, inclusief het voeren van uw boekhouding en opstellen van uw budget;
  • Uw projecten in al hun aspecten...

Het is onmogelijk om hier alle honderden functies van onze CRM te beschrijven.

Dit instrument is rechtstreeks ontwikkeld rekening houdend met de suggesties van de leden van de VZW's en is vooral een programma in constante evolutie, dat zich ontwikkelt naargelang de opmerkingen van de leden.

Sommige opmerkingen hebben betrekking op de bruikbaarheid en de ergonomie van de CRM.

Anderen leiden ons tot het creëren van nieuwe functies. In 2024 streven we ernaar om het om te vormen tot een online applicatie.

Door lid te worden van La Cité Des Associations, heeft u vrij toegang tot deze CRM.

Afhankelijk van uw vereniging stellen de lidmaatschapskosten u in staat om het programma bij één of meerdere medewerkers in te zetten, met de mogelijkheid om de toegangsrechten van elk van hen anders in te stellen.

Voor een demonstratie of uitleg, aarzel niet om contact met ons op te nemen!

Over ons

La Cité Des Associations, verenigingscentrum van Brussel. Reserveer eenvoudig een of meer werkplekken in elf coworkingruimte of een vanze vergaderzalen.

Contact

+32 (0)2 123 45 67

info@citedesassociations.be

Rue Émile Féron 153

1060 Saint-Gilles

Delen

Deel ons platform op uw sociale netwerken.

Nieuwsbrief

Schrijf u gratis in om onze nieuwsberichten te ontvangen.

Register
ab42686ee7538fe5d0947a9aa62a80c3